she’s like me ;-)

over 8 years a go, for our wedding, a friend of ours gave us a present. it was a honeymoon package in one of the best hotel in jakarta.

a few days before the d-day, my dearest husband decided that we weren’t going. for my parents in law were still at our house. he didn’t feel like leaving them. “we can have our honeymoon some other time”, that what he said.

i cried. and made this stupid promise: i will not want to go to that hotel again. never.

today, we were supposed to go to taman mini. bianca wants to get one of those bracelet that has her name on it. but her father had to be in his business meeting. i promised her that we will go on monday.

she cried. and said that she will never ever want to go to taman mini again.

let us see about that😉

24 thoughts on “she’s like me ;-)

    • iya nih mom….
      tapi semalem udah berhasil dirayu2, supaya hari senin mau diajak jalan2 ke sana…
      senin tgl 17 agustus besok kan sekolah libur.
      mudah2an taman mini nya ga terlalu penuh😉

  1. hahahaa… kalo anak2 cepat lupa kali yah. crystal waktu jatuh saat mau les, bilangnya jg gak mau lagi pergi kursus. maknya sampai deg2an, soalnya alat musiknya baru aja beli. masak langsung berhenti kursus. kadang suka kasihan yah kalo anak2 kita kecewakan.

    • hehehe…, rugi bandar judulnya ya mom😛
      anakku bianca emang selalu kayak gitu. kalau udah sakit hati karena kecewa orang tuanya ga berhasil menepati janji, pasti langsung “demo” gitu…
      makanya aku suka ati2 banget kalau mau bikin janji sama dia. takut ga bisa nepatin, kecewanya bisa dalem dan lama…

    • untungnya begitu ya sus… repot juga kalau dia bener2 ga mau ke taman mini lagi. soalnya itu tempat main paling deket dari rumah, dan dia juga harus latihan nari seminggu dua kali di sana😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s